torsdag, november 02, 2017

Skilsmässa och ny diskmaskin

Ja vad säger man, jag har fått meddelanden från de som undrar varför jag slutade blogga.
Anledningen är att det blev allmänt kaos, skilsmässa, dela upp saker mellan oss, flyttkartonger överallt, kontakta Ica, Coop osv och skaffa var sina konton, byta efternamn, skaffa nytt körkort och allt annat.
Plus massor på jobbet, och kurs i Härnösand, jobbresa till Piteå och Lycksele med övernattningar osv osv och sen blev diskmaskinen konstig och släppte inte ut vattnet så det var bara att köpa en ny.
Den nya är en Bosch, precis som den gamla som blev 9 år. Den nya är väldigt tyst och har olika felkoder så det underlättar om den får nåt fel.

Så nu börjar det lugna sig på jobbet, nu har jag bara 2 projekt + några mindre grejer, så jag får mer tid att blogga och vara social.
Jag ska visa bilder sen på hur huset blir när det försvunnit möbler och en del möbler har flyttat på sig osv.  För övrigt så har huset och jag 22 års jubileum i dag, eller i går då, det är ju över midnatt.
Men det är massor att åtgärda, sotaren fick komma för det var kajor i skorsten så de fick bygga en huv med nät så inga fåglar kommer in igen, rörmokaren måste komma för ett element gasar på hela tiden, och två fungerar inte alls.

1 kommentar:

Mitt lilla face sa...

Grattis till 22 år då . ser fram emot lite inlägg .