tisdag, januari 03, 2017

John Kluge i december är en tradition


I december var jag som vanligt och lyssnade på John Kluges konseet Änglaljus, det är nog femte eller sjätte gången nu, han är alltid lika bra. Claes jobbade tyvärr så han missade .                                        
Underbara Carina E Nilsson, pianist.
Hon kände igen mig och de får alltid en blomma efter konserten, i år var det amaryllis, hon gav sin blomma till mig för de reser ju ändå dagen efter så det kan vara svårt att resa med en blomma.

Py Bäckman sjöng bland annat Stad i ljus.

Det var inte lätt att fota mig med John, jag blundar och har mig och vissa bilder blev suddiga, men här fick vi till en hyfsad.
Jag tog inga autografer i år, har dem alla tre flera varv.





Jag vet att jag har varit urdålig på att blogga 2016 men jag ska skärpa mig, det är lugnt med jobb i januari så nu ska jag komma ikapp med allt, blogg, tvätten, städa skafferiet osv.

Inga kommentarer: