lördag, september 24, 2016

Lena Philipsson

 Efter 30 år fick jag äntligen träffa Lena Philipsson !
Underligt men sant, jag har missat henne förut, jag har varit bortrest, jobbat, varit sjuk osv när hon varit i stan. men den som väntar på nåt gott.
 Det märks att hon är van att posera, jag tittar ju upp i himlen.
Hon var så snäll och tog sig tid att signera alla mina skivor, cd, cd singel, en vinyl singel, Melodifestivalen , till och med Solstollarna där hon har med en låt, och så i blocken åt mg och Claes, han jobbade så han missade henne.
Jag fick en ordentlig kram också,det var ett fint möte.

2 kommentarer:

G. Kjellvander sa...

Jag trodde först att det var på en båt eller liknande, men det ser det inte ut att vara. Dessutom har man väl inte med alla skivor spontant om man bara råkar stöta ihop med någon, hehe. Utanför ett spelställe efter konsert? Kul och grattis, hur som helst! :)

Samara sa...

Nej ingen båt, utanför Folkets hus i Umeå, det råkade stå en lastbil där.
Hennes musikers lastbil stod inne, så antagligen var det nån grupp som spelade på en annan lokal.