lördag, februari 27, 2016

75 års festen som inte blev av

När min far fyllde 70 kunde ingen tro att han skulle lämna detta jordeliv bara ett år och två veckor efteråt . Tiden går fort, nu har han varit en ängel i snart 4 år, i går skulle han ha fyllt 75 och festen hade säkert varit idag när  det är lördag.
Samtidigt som det känns som att tiden går så fort, hur kan det ha gått nästan 4 år, det känns som jag pratade med honom nyss, så känns det som att det gått evigheter och jag tänker då och då att nu får det vara nog, nu har han varit död alldeles för länge !!!

Bilden är tagen på min 37 års dag för 6 år sen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Anna, 4 år är ingen lång tid efter att din pappa har dött. Den sorgen kommer du att ha med dig livet ut. Min pappa dog 1970 och jag tänker och minns honom med glädje. Jag tror att du som jag tar fram de roliga minnen vi har. Må så gott.
Eivor