lördag, november 07, 2015

På kurs i Stockholm

Söndag kväll tog jag natt-tåget till Stockholm, i två dagar var jag på kurs för det nya projektet mot diskriminering som jag ska jobba med.


Vi var på Radisson Blu Royal Viking Hotel, de hade det största badkar jag varit med om nån gång.





Stockholm by night var inte mycket att hurra för, meningen var att jag skulle gå ut med en kollega men vi gick om varann i lobbyn på nåt sätt och träffades först senare men jag var inte rädd att vara ensam ute för det kryllade av poliser överallt.


Utsikten från mitt rum, så trist.

Frukosten var god, de kunde både göra äggröra och steka bacon, så många hotell som skulle behöva gå kurs i det.


Frukostbuffén hade mycket att välja på och det var färgglatt.

Tisdag kväll var det dags att åka hem, från 18.55 till 2.30 åkte jag tåg men jag läste en enormt spännande bok, Hypnotisören, av Lars Kepler, den är så spännande att fast jag var enormt trött så var jag besviken när vi kom fram för då hade jag 120 sidor kvar.

Inga kommentarer: