tisdag, mars 03, 2015

Gratis-shopping är kul


Förra veckan var jag i stan och shoppade men betalade ingenting.
På Åhlens köpte jag den här fina klänningen, den hade kostat 349 kr men det var 70 % rabatt så den kostade 109, dessutom köpte jag Underbara Claras bok , Underbara Claras garderob, pimpa sy och fixa, för 99 kr. Men jag hade presentkort så jag betalade inget alls.

Sen gick jag till Bodyshop och köpte en ansiktscreme, den kostade 215 kr men det var medlemsdagar just då då med 20 % var den nere på 175 kr, sen hade jag 100 kr bonuscheck innestående hos dem så det blev 75 och då använde jag ett presentkort så jag betalade ingenting.
Nu fick jag mail från dem idag att jag är uppe i en bonuscheck till plus att jag fyller år snart och därför får jag en extra check. Oj vad det är trevligt att handla gratis.

Presentkorten får jag för att jag svarar på enkäter hos olika företag, jag kommer upp i checkar ganska ofta faktiskt.

Inga kommentarer: