torsdag, mars 19, 2015

Första verkstadsbesöket

Idag var Blue in på verkstaden för första gången i sitt liv.
Själv bilen är det inget fel på, men cd-spelaren har blivit besatt, vissa dagar går den utan problem, visa dagar hackar den och hoppar mellan låtarna och vissa dagar spelar den inte alls.
De gjorde feldiagnos och hittade ett fel som de inte vet vad det är, en för dem helt ny kod dök upp.
Men de har inga nya stereor att bara stoppa in, det måste beställas, så jag får fortsätta att ha problemet kvar tills vidare.

Jag vet att jag är dålig på att blogga men allt blev så jobbigt när datorn kraschade, och sen hade jag en 10 år gammal dator men den var ju seg som sirap, sen bytte jag till en 8 år gammal, men jag har inte fått in alla program än, så jag kan inte göra så mycket tyvärr.

Inga kommentarer: