måndag, mars 09, 2015

En härlig födelsedag


I går lördag fyllde jag år. Det firade jag med att träffa Jon Henrik Fjällgren.
Han var på Väven i Umeå och sålde och signerade sin skiva, men 200 kr tyckte jag var dyrt, särskilt som Cdon tar 149, men jag vill ju stödja honom, när det gäller utländska artister brukar jag vänta tills rean.
Han var så gullig och tog sig tid med alla som ville träffa honom.
Skivan är så bra, jag lyssnade på den när jag körde hem och det var en enorm fullmåne och det var så andligt, jag tyckte det var synd att det bara var 1,5 mil hem.


Tidigare på dagen blev jag gratulerad av min mor och låtsaspappa, jag fick alkoholfritt vin, en fin kudde och en bok,Kvinnan som gick till sängs i ett år, av Sue Townsend.
Kortet till höger är från min låtsasmormor i Jönköping.

Sen var min kusin från Lycksele här och åt middag.



På kvällen träffade jag min fina kompis och fick jag ett läckert paket, det var Liza Marklunds bok Lyckliga gatan.
En helt underbar dag hade jag.

Inga kommentarer: