tisdag, februari 24, 2015

Nytt jobbprojekt

 Jag har ett nytt projekt igen, förutom det jag redan gör om åldrande, så har jag nu ett om inredning.
Min chef från Lund är uppe i stan den här veckan och på hotellet där hon bor har de välkomstbrevet till gästerna i en gammal skrivmaskin.

 Utsikten från hennes rum var intressant. Här är Väven från ovan.
 Tegs kyrka.
 Tegsbron och cykelbron.
 Kyrkbron.
 När vi skulle ta hissen ner var det utsikt åt andra hållet.
Umeå från ovan.
 Utopia och Rådhuset.
Vi köpte salladsbuffé på Coop och åt på hennes rum.
Kyckling, Fläskfilé, keso, mozzarella, tonfisk, pasta, ris, ja det blev en salig blandning, men oj så gott.

Jag har på två dagar hunnit intervjua en student, ett äldre par, en familj med många barn, en familj med tonåringar och en familj med småbarn, mitt jobb är så kul och givande.

Inga kommentarer: