söndag, januari 18, 2015

Utrensat i november och december

Jag håller koll på allt vi rensat ut , och det är massor, ändå är det knappast tomt här hemma.
Saker vi ger bort, säljer och kastar.

8 tomma fodral
1 tidning
11 bluray filmer
8 cd skivor
1 dataspel
4 kartonger
en fläkt till en dator
en hängare för jackor
2 isskrapor
1 lampa
1 bärbar cd spelare
2 böcker
1 nagellack
2 bruksanvisningar
11 kassettband

75 dvd filmer

 En torkad ros jag fick från Cyndee Peters för 2 år sen, men nu föll den i bitar  
 en tom parfymflaska jag sparat bara för det var Prada
 ett örngott * snyft* fick påslakansetet när jag var typ 8 år, men nu  hade jag flera hål i örngottet, upptäckte att tyget var väldigt tunt.
 en stol
en midsommarstång gjord av piprensare.
10 dörrknoppar,
färg för att göra fönsterfigurer
förpackningsmaterial.
38 vhs filmer
1 cd rom skiva
 en tom parfymflaska 
en val som det varit badbubblor i, tidigt 80 talet,  valen har jag sparat i ca 30 år !? senast i vintras var det helt naturligt att den skulle vara kvar men nu känner jag bara att hallå ?? hej då val , den betyder inget för mig. 
Två par sockar,
en penna
en ögonskugga
5 datatidningar
2 inredningstidningar
ett bord
en necessär 
spackel som gick ut år 2000 ! 

fatta att allt det här har vi sparat på !??? 
skönt att bli av med det. 

Inga kommentarer: