tisdag, januari 27, 2015

En lång dag

 Idag lämnade bilen Umeå kommun för första gången sen jag köpte honom för 15 dagar sen.
Det här är första parkeringen i en annan kommun, i Robertsfors, det var så fint väder och jag åkte i god tid så jag stannade för att sträcka på benen.


Här är första parkeringen i Skellefteå kommun, jag brukar stanna på den här rastplatsen för det är så fint att fota där.
Steg upp 5.30, åkte 7.10,.
Jag körde 15 mil och allt gick bra, såg renar på ett ställe, och  så mötte jag en traktor med en död ren i skopan.
Jobbade 2,5 timmar, åt lunch, körde 8 mil tillbaks till Robertsfors och hade 4 renar på vägen på ett ställe, , jobbade 3,5 timmar, hälsade på min låtsasmamma en halvtimme, körde hem 7 mil, ringde och bokade tid för besöksintervjuer, skottade snö, åt middag framåt 22.
Nu ska jag koppla av med ett bad, ska upp om 7,5 timmar igen och åka till Bjurholm, 7 mil.

Inga kommentarer: