lördag, oktober 18, 2014

Ingen gratis kasse från Linas fast jag har mail som bevis

Jag är verkligen besviken, jag är med i Buzzador där man får testa saker och berätta för sina vänner.
Jag blev så glad när jag skulle få en gratis kasse från Linas, så här står det :

 " KAMPANJIDÉ
Ditt uppdrag är att prova, blogga om och utvärdera Linas Matkasse. Kampanjen berättigar dig att prova en gratis matkasse genom att registrera den rabattkod som vi skickar till dig i bekräftelsemailet.
Din enda motprestation är att dela din ärliga åsikt via din blogg. "

Och så var det en kod med.
Jag gick  in på sidan men det gick inte att skriva in koden för att få rabatt, utan det skulle kosta 499 kr att beställa en kasse, så jag mailade Buzzador, de sa att jag ska maila Linas så jag gjorde det.
Svaret från dem var att jag redan har provat dem så därför får jag bara en rabatt.
Men några  frågor har jag.

Hur kan deras sida veta att jag redan provat,när jag går in på deras sida utan att logga in på nåt sätt ?
Varför går koden inte att skriva in alls ? Det händer inget när jag skriver in den och klickar på enter.
Och varför kunde de inte ha skrivit till Buzzador att det gäller bara personer som aldrig provat Linas ?

Har jag fått mail att jag är berättigad en gratis kasse, då tror jag självklart att det stämmer, men man kan alltså inte lita på nåt av idag.
BUUU för Linas !

Inga kommentarer: