söndag, september 14, 2014

Bröllopsfest igår

 I går var jag och Claes till Örnsköldsvik på bröllop, en av hans fd kollegor som gifte sig.

Jättemysigt par är det, och bröllopet var så personligt och trivsamt.
 Jag fotade nästan inget, Claes var bröllopsfotografen, jag hade fullt upp med att vara assistent och sen passa lille gossen när de skulle fota i parken.
Här ser man bruden, tärnan, och så pojken som ville knuffa på  tärnans pappa i rullstolen.
Brudgummen kom inte med på bild, för det var just den tjänstvillige lille sötnosen jag ville ha med.
Jag får be Claes om nån bild att ladda upp sen
 Förrätten, kräftor, räkor i mangosås.

En av gästerna , hihi.

Jag fotade inte så mycket mer sen heller, jag glömde liksom bort det, för det var ju Claes som var fotografen, men vi hade en mycket trevlig dag och kväll.

Inga kommentarer: