tisdag, september 30, 2014

Abisko del 2

 Kungen var här 2002, men har en struts varit i Abisko förr ?



 Det fanns 3 gratis museum nära hotellet, men två hade stängt för säsongen.
Det jag besökte hade bland annat de här fina målningarna.

 En miniatyr av området, hotellet är punkten nere vid sjön.

 Tågstationen har en stor gratis parkering.
 Inte mycket till byggnad, men man kan gå in och värma sig.

 Jag får lust att skriva en bok när jag tittar på den här bilden.

 För att komma till hotellet får man gå under en viadukt.
 Lapporten, den tredje dagen klarnade det upp så jag äntligen fick se den.

Här kan ni se på kartan var jag var, längst uppe i Norr.

Imorgon börjar jag ett nytt projekt, då ska jag stå inne på MVG gallerian och be folk om deras mailadresser så de kan delta i en undersökning om vad de tycker om gallerian. Vet inte hur många dagar jag blir där, tills jag får ihop nog många namn.
Det är bara 1,8 mil att köra till jobbet.

Inga kommentarer: