söndag, juli 06, 2014

Electric banana band

 I onsdags uppträde Electric banana band på torget i Umeå, det var massor av folk där fast det regnade, alla ville höra Jag vill bo i en svamp, osv.
Jag var mest ivrig på att få träffa Klasse Möllberg.
Janne Schaffer har jag träffat på Liseberg för 4 år sen, Lasse Åberg träffade jag på Arlanda 1986, här i Umeå 2011 och på bokmässan i Göteborg 2012, så det här var fjärde gången jag träffade honom, han log vänligt och sa : du är ett riktigt fan :)



 Bilderna blev konstiga för det var många i kö och de skrev autografer för fullt, så de tittade ner och  på folk om vart annat.

Man fick ta gruppbild med dem, men de tittade ju på nästa person i kö.

Jag gjorde ett nytt försök när alla hade fått autografer, men då fick kameran nåt anfall och det hann vi inte märka förrän de gått för att äta.
Ja ja, man kan inte få perfekta bilder jämt, men det var en mycket trevlig kväll.

Nu glömde jag fota autograferna, får göra det imorgon.

Inga kommentarer: