söndag, maj 18, 2014

Fotoskattjakt

 I onsdags var jag och mina kyrkliga väninnor på fotoskattjakt.

Man fick en lista på 55 saker, och så skulle man fota så mycket som möjligt på en timme, en del saker var nåt man skulle göra, en del saker var nåt eller något man skulle hitta.
Här har vi min kompis Ann-Charlotte som poserar för " ligga på marken"
lägg märke till att det finns folk i närheten, vi var ju inte ensam på gatorna.

Här håller hon upp " bibliotekets Mormons bok " som var med på listan, men Svenska akademins ordlista hittade vi inte.
Andra saker jag fotade henne med var bland annat : en liten hund, en fashionabel ung man, en bankomat osv.
Men nån svensk flagga hittade vi inte.
Hon fotade mig med bland annat : en saltpåse från Mcd, ett biljardbord, en rödhårig person, och en busschaufför, på sista punkten hade jag sån tur att jag träffade på min egen man :)
Jag har inte fått bilderna från henne än, jag får se när jag får dem om de är nåt att visa upp.

Inga kommentarer: