söndag, januari 05, 2014

Ost och kex

Jag är inte särskilt intresserad av godis, men ost och kex är väldigt gott, det tuggar jag gärna på framför tvn.
Det här köpte jag i veckan och det är väldigt gott, cheddar i aprikos var en höjdare.

Det ät lugnt på kändisfronten just nu, så jag ägnar mycket tid åt att rensa och städa, och sista dagarna har jag rensat ut massor av böcker, ljudböcker, cdrom, kassetter, prydnadsfigurer och dockor, och lagt ut en del till försäljning och en del för att ge bort, i grupper på Facebook.
Jag blir förvånad att vi har så mycket saker. Men nu är jag uppe i varv med att rensa, och det är skoj när saker blir till glädje för nån annan, jag rensade ut 3 prydnadskatter, och en kvinna som samlar på just långhalsade katter kom och hämtade dem med glädje.

Inga kommentarer: