söndag, januari 19, 2014

Ica gör mig shoppingsugen

Kolla så läckert det ser ut med alla korgar och lådor i pydliga rader, bara 9.90 styck dessutom.
Men jag behöver inga så jag köpte dem inte, men sugen blev jag ju.

Kakburkarna i gammaldags stil och glas i trepack också de i riktig 50-tals stil, jamen ååh vad jag vill ha, men vi behöver ju inte ! Så jag nöjde mig med att fota och sparade pengarna.
49 kr st annars för både burkar och glas.

För övrigt så håller vi på att städa och rensa på kontoret än, det är enormt vad saker vi har, idag rensade vi ut bland annat tomma kartonger, tidningsurklipp, gamla datatidningar från 90 talet osv.
Vi kommer snart att kunna hitta allting så smidigt här. Men visst är jag ändå lite sugen på Icas korgar.

1 kommentar:

Ellinor sa...

Skönt att rensa och få ordning!