onsdag, december 18, 2013

Bodyshop dag 5- 17

Jag hade tänkt att berätta vad som fanns i luckorna med några dagars mellanrum, men oj vad tiden går fort ! Jag har vissa dagar kommit på att jag inte ens öppnat luckor på 2 dagar, jag har aldrig varit med om att tiden gått så fort någon december någonsin !

En sak för att gnida på fötterna i duschen och få bort död hud,m en sån fick jag i fjol också, tyckte inte den funkade så bra.
Handkräm med Hemp, jag gillar inte den doften, luktar blöt hund.
Två ansiktsmasker.
Två nagelfilar.
Handrengöring med lite sprit i, mangodoft. Sån borde vara bra att ha i bilen om man blir smutsig och inte har vatten med.
Kroppslotion med shea, doftar ljuvligt.
Scrubkräm med moringa, vad nu det kan vara. Luktar helt ok.
Duschkräm med olivolja. 
Massageolja, en sån fick jag ifjol med, jag har aldrig provat den ens.
Schampoo, den har riktigt bra kvalitet och god doft, den älskar jag.
Nattkräm med aloe.
En resehårborste, det fick jag i fjol med.

Först idag skickade jag julkorten, så om nån som brukar få från mig inte hinner få i tid, då vet ni att det är på gång, jag förstår inte hur tiden rusar, känns som att nån bildspolar mitt liv just nu.
Imorgon ska jag bara vara hemma och baka och lyssna på julmusik och läsa Underbara Claras bok från i fjol.

Inga kommentarer: