onsdag, november 27, 2013

E-type

 

I lördags när vi hade träffat Stig Strand åkte vi direkt till stan för vi hade stämt träff med E-type, Martin Erikson, på hotellet han bodde på.
Vi hade haft sån tur att vi träffade honom som hastigast kvällen före när vi var i stan och fotade, men då skulle han just fara på en spelning så han bad oss komma till hotellet på lördagen, det blev lite stressigt men vi hann.
 Jag hade frågat kvällen före om han kunde tänka sig att signera alla mina skivor, och det ville han gärna göra.Fast när jag kom hem hittade jag ett album och en singel till som jag hade glömt ta med, ja ja, det går väl fler tåg.


Han var verkligen lika trevlig och omtänksam som jag hade trott, en del kändisar verkar tycka att fansen är nåt onödigt ont, men han var raka motsatsen, han kramade mig riktigt hjärtligt och skakade hand med Claes och sa att det var trevligt att träffa oss.
Jag berättade för honom hur mycket hans musik hjälpt mig och inspirerat mig genom åren. Då han han : Det var skönt att höra, då har jag gjort nåt bra.
Han är verkligen toppen, nu beundrar jag honom ännu mer.


Min samling på sängen, minus de två som var kvar hemma hela tiden.
Martin var imponerad att jag har så mycket med honom.


Inga kommentarer: