fredag, november 15, 2013

Di Leva i Umeå

I går var Thomas Di Leva i stan. Han spelade i Gokväll som sänds imorgon lördag, så missa inte det .
Claes träffade honom men inte jag, för han skulle ringa när han hade en liten rast, men när han inte hörde av sig så åkte Claes ändå för han skulle ändå i väg för att jobba, jag beslöt att inte åka till stan, det kunde ju hända att jag skulle åkt förgäves.
Just när Claes kom dit så kom Thomas ut och hälsade så glatt på honom.
Han hade tagit med sin nya skiva till oss, eller ja okej då, till Claes, men jag får ju njuta av den lika mycket. Tiden är besvärlig ibland, och just då skulle han spela in om bara en stund, och Claes skulle köra buss, så  de hann bara prata några minuter, det hann inte ens bli nåt foto, men det är sånt som händer. Hur som helst är jag väldigt glad över skivan, den är BRA.

Jag for till badhuset och simmade 500 meter, satt i den vedeldade utebastun,  åkte vattenrutschkana och satt i bubbelpoolen, tre timmars avkoppling och frid.

Inga kommentarer: