söndag, oktober 13, 2013

Sator och systrarna Miskovsky



På torsdagkväll var jag och Claes på konsert med Sator och Carolina och Lisa Miskovsky.
Det var invigning av nya hotellet, inte offentligt utan bara hotellets gäster och vissa speciellt inbjudna, som affärsmän och andra som bidragit till hotellets tillkomst, var bjudna, men vi fick specialinbjudan från en av Claes vänner som spelar i  bandet.
Jättetrevligt, man fick så mycket dricka man ville också, men vi drack bara varsin halvliter läsk, vi försöker ju tänka på vikten.

Systrarna diggar loss.

Det finns HOPP för Sator.

Brööööl ?


Jag med Hans Gäfvert, Claes vän, en mycket trevlig man.

Hela bandet, de ska alltid hålla på och spexa på bild.
Jag spelade in några låtar men ljudet blev så tyst, undrar varför, det var inte tyst i lokalen kan jag lova, men jag ska ladda upp imorgon så ni får med känslan ändå.

Jag med härliga Carolina.
Jag hat träffat henne förr, vi är ju båda Umebor, så jag tog ingen autograf av henne.

HEJ på er allihop :)
Bilden är tagen i parkeringshuset Parketten mitt emot Plaza, det har blivit målat och uppsnyggat i sommar.


 Sators autografer. Klockan var nästan midnatt innan vi kom därifrån, vilken tur att vi båda var lediga dagen efter.

Inga kommentarer: