söndag, oktober 27, 2013

Kevin Eubanks i Umeå

 Vad får mig att frivilligt stiga upp kl 5 en söndag morgon ?
Ja inte vilken kändis som helst, men Kevin Eubanks som var sidekick till Jay Leno i hans show ända från 1992  till 2010.
Jag har velat träffa honom sen 90 talet,och när vi träffade hans tre vänner igår och fick autografer, men han inte dök upp, men vi fick veta när de skulle åka från hotellet, så hade jag inget annat val än att ställa väckarklockan.
Både jag och Claes var mer döda än levande när vi kom till hotellet och väntade, men det var värt det.
Kevin var glad och trevlig och hade nog sovit betydligt mer än vi.
Jag sa att det var en ära att få träffa honom, han tackade och bugade sig lite.


Lycklig men väldigt trött la jag mig och sov 2 timmar till innan jag skulle upp till kyrkan, Claes fick sova ännu  längre för han började jobbet efter kl 13 idag.

2 kommentarer:

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands sa...

Nice!

Daniel sa...

Fantastiskt att en sådan Kändis kom till Lilla Umeå! hade jag ingen aning om! Tänk vad man får lära sig av din blogg! :)