torsdag, oktober 31, 2013

Blogbag från Loppi

Jag fick hem en blogbag från Loppi.se , så glad jag blev att just jag blev utvald bland massor av bloggar.

Det är en krydda från Santa Maria . Coriander och chili, den testade jag på thailändsk kyckling och det passade jättebra.

En deodorant från Barnängen. Den var varken bättre eller sämre än de deodoranter jag använder.

Reztart mellanmål, så god, den smakar äpple och kanel.

Sweet drops stevia, med chokladsmak, sonen tyckte det var rena miraklet, man droppar 5 droppar i ett glas mjölk, och så smakar det chokladmjölk !
Den var god tycker jag med.

Dvdfilm Croodarna, den var otroligt häftig, en familj grottmänniskor som måste ta steget ut i det okända och vandra iväg tillsammans med en nytänkande kille som kan göra upp eld.
Jag älskat tecknade filmer, och den här var verkligen skojig, plus att den innehöll det vanliga, romantik, familjedrama, söta djur och en massa action.

Tack så mycket för det här fina paketet, jag uppskattar det verkligen.

Inga kommentarer: