torsdag, september 26, 2013

Yohio, Viktoria Tolstoy, Peter Foppa Forsberg


Idag träffade jag Yohio, men han ville inte bli fotad, antagligen eftersom han inte var sminkad, han hade keps och glasögon och man skulle nog inte känt igen honom på stan. Men han var vänlig och skrev gärna autograf i blocket, bild har vi ju sen förr, än om det hade varit kul att ha bild med honom så kan man ju inte få allt här i världen.
HÄR finns  inlägget från vårt förra möte.



Viktoria Tolstoy har jag också träffat förr, då hann vi inte ta en bild tillsammans, men nu var det mindre stressigt.
HÄR är vårt förra möte.

Trevlig tjej som gärna skriver autografer. Nu fick jag min singel utgiven i japan signerad.


Foppa var dagens tredje kändis, här gör jag ju ett misstag och står lite för långt bakom honom så mitt huvud ser så litet ut, haha. Jag har träffat honom också förr, på flyget i vintras, men då fick jag bara autograf, han ville inte bli fotad, så det var ju bra  att han hade gott om tid idag.
Det var en lång kö för att träffa honom, jag höll nästan på att få värmeslag med jacka på i en butik.

Claes var överlycklig att äntligen få träffa sin stora idol.
Vi fick autografer i blocken och på några ovanliga stora samlarbilder, plus en i tyg, han hade dessutom med sig bilder att signera, den nere till vänster.
Claes sa att det var nog tur att han inte tog med samlingen med ca 1000 bilder som han har i en pärm, Foppa verkade överraskad att Claes har så mycket, men skojade och sa att det är bara att ta med nästa gång.  Han var på gott humör och ställde upp på bild åt alla som ville.

Inga kommentarer: