onsdag, september 18, 2013

Jennifer Brown

 Idag träffade jag Jennifer Brown, äntligen må jag säga, i 15 år har jag hoppats på att få träffa henne, och det var värt att vänta på, hon var otroligt trevlig och det lustiga är att hon blev så glad av att träffa mig. Det var jag och en kompis som var där, och Jennifer blev glad att vi väntade på henne för att få autografer.
- Ni gjorde min dag faktiskt, jättekul att ni gillar mig och att ni ville få träffa mig, sa hon.

Skiva och singel från 1998, och på Melodifestivalen 2009, det är Cookies N Beans som står för de andra på samma sida, plus nån mer, jag har det uppskrivet på en lapp.
Jag fick autograf i blocket också, men blev för lat för att fota det.


Ja det var tisdag eftermiddag vi träffades, undrar om de bokade in henne på en tisdag med flit ? Häftigt hur som helst.

Inga kommentarer: