söndag, september 22, 2013

Inga fåglar, men en trevlig måltid

 Jag har mer saker än jag behöver, och de här fåglarna behövde jag inte alls.
Men oj så söta de är, bara 14 kr st på ÖB.
Jag stod ett bra tag och tänkte att jag vill ju ha men behöver inte, fast priset var så lågt att det kändes dumt att inte köpa, funderade på om jag kände nån att köpa en åt, så långt har det gått med konsumtionssamhället att det känns dumt att inte köpa något man inte behöver bara för att det är fint och har ett lågt pris.
Hej då fåglar, jag har fotot om jag blir sugen att se dem igen. Hej 28 kr som jag ska spara till en ny bil, många bäckar små ....


 Det här är ett citat av Sara Lidman i nya järnvägstunneln i Umeå, jag som hatar snö tycker att det är mycket bra sagt.


 Anledningen att jag var på järnvägen var för att jag hämtade upp Richelle som kom med tåget, sen åt vi på busstationen innan vi åkte till kyrkan där det är konferens i helgen.

Gottigott, men det blev strips över.

Inga kommentarer: