söndag, september 15, 2013

Catarina Hurtig och Stockholm Syndrome

 Idag var jag på invigningen av Rapunzel of Sweden , som säljer löshår och gör hårförlängningar.
Det var lyxigt värre, jag fick alkoholfri champagne och små krustader med räkor i.
Det bästa av allt var att jag träffade Catarina Hurtig, en av mina förebilder när det gäller skrivandet.
Hon var hur trevlig och gullig som helst , och hade med sin son som var ännu sötare.


 Här signerar hon mina böcker om kungafamiljen.

Fina personliga hälsningar.


Stockholm Syndrome uppträdde, även de var väldigt trevliga och personliga.


De gjorde 2 låtar, det var först på den andra som jag kom på att jag skulle filma.


Ytterligare autografer till samlingen, och se vilken tur jag hade , Rapunzel gav bort ögonfransar för att fira invigningen.
Det var en fin mingeldag , jag kände mig väldigt nöjd när jag åkte hem.

Inga kommentarer: