lördag, augusti 24, 2013

Tro på varann

Det här citatet är så vackert.


Min far gav mig den största gåva någon kan ge en annan person : Han trodde på mig.

Det är verkligen sant, om nån kommer med en uppgift och säger : Jag vill att just du ska göra det här, för jag vet att du klarar av det, så blir det så oerhört mycket lättare jämfört med om samma person säger : Jag hoppas att du kan klara av det ?

Jag har en parfym som heter Magic girl, och när jag ska göra nåt speciellt så använder jag den, då känner jag att allt kommer att gå bra, jag är magisk.
Men att få en annan persons uppmuntran och förtroende, det är värt så oerhört mycket.
Många människor förstår inte det, de trycker ner andra och tror att det ska göra den själv bättre.

Jag försöker alltid göra människor glada, när jag är på flygplatsen så ger jag passagerarna komplimanger, för en tröja, en scarf, örhängen osv, och när jag ser att de lyser upp och blir glada, så känns det som att jag har lyckats bra den dagen.

Som den där låten med Uno Svenningsson " Jag vill att vi tror på varann ".

Inga kommentarer: