tisdag, augusti 06, 2013

Nolia dag 1

 Då var det åter dags för Nolia-mässan, jag går inte alla dagar, men det blir en hel del besök där.
I går var det egentligen tredje dagen men min första dag där.

 Scrapbooking 4 you säljer pysselsaker i hall 4, jag köpte en stencil .
 och lite papper.

 Mmmm, donuts !
 Vi köpte hem några, väldigt gott, men jag tål inte så söta saker egentligen, blir lite illamående av dem, men det är det värt.

 Min kusin Anneli och jag, vi bor 15 mil från varandra ( 150 kilometer ) för de som inte är svenskar och använder google translate ;) så vi träffas inte så ofta,  kul att vi lyckades träffas.

 Hon testade en ny metod mot smärta, en liten dosa som ser ut som en mobil, och nån sorts elektroder man fäster på stället där man har ont, hon tyckte att det fungerade bra.

Jag och min vän Veronica ( som är ledare för Kristdemokraterna , det blev lite knäppt på bilden )
Nej jag skäller inte på henne, inte heller bräker jag, men Claes tog bilden när jag pratade.

Inga kommentarer: