lördag, april 06, 2013

Michael Nyqvist

 I torsdags träffade jag Michael Nyqvist, han stod högt uppe på min lista över kändisar jag vill träffa.
Det var ett bra möte, han skrev gärna autografer åt mig och mina 3 vänner, och småpratade om filmer han varit med i.
När jag frågade om en kram sa han : självklart, det är fördelen med det här jobbet !
Fast jag kan säga att skägget stacks ju lite, men att träffa honom är stort, jag var lika glad som när jag hade träffat Gösta Ekman ungefär.



 
Två filmer signerade, i blocket och på vistitkort.

Claes lyckades träffa gruppen Takida samma kväll, han slutade jobbet ungefär samtidigt som deras spelning var slut så han for dit och fotade dem med mobilen, ja det går ju också.
Claes lyckades träffa gruppen Takida samma kväll, han slutade jobbet ungefär samtidigt som deras spelning var slut så han for dit och fotade dem med mobilen, ja det går ju också.
Han hade tur också att träffa på en kompis till oss som hade ett foto på Takida att ge bort så Claes fick det signerat.

Inga kommentarer: