fredag, februari 22, 2013

Miniatyrklubben

Jag har inte hunnit göra nåt direkt åt mina dockskåp än, samlar bra på mig saker och inspiration, nu i veckan gick jag med i minatyrklubben och här är mitt första paket.
Det syns väldigt dåligt, men det är en bricka, en mattpiska, 3 " porslinsburkar " med lock, en banan och en tårtspade, för 48 kr inkl frakt.
I fortsättningen blir paketen dyrare, men det är ändå prisvärt om man tänker på vad det kostar ute i handeln, de har även webshop där man kan beställa så fina detaljerade möbler.

3 kommentarer:

Malin sa...

Vart hittar man info om den klubben? och vad är det för webbshop? Jag är också intresserad av miniatyrer :)

Samara sa...

http://www.coco.cc/
info@coco.cc
När jag mailade dem så tog det bara några dar innan jag fick första paketet.

Malin sa...

Tack, det ska jag kolla upp. =)