lördag, februari 02, 2013

Middag för två på stan

Ikväll for jag och Claes till Allstar för att äta buffé, de har bra mat, men det var fullt med folk i en del av restaurangen, killen som tog betalt sa att vi kunde sitta där, men en tjej som serverade sa att vi inte fick sitta där, kan de inte bestämma sig ? Så vi fick sitta där alla andra satt och halva restaurangen var tom, suck ! Jag åt bland annat pastasallad, potatisgratäng, fläskfilé, och tsatsiki.
Sen gick vi på en promenad till Åhléns och kollade i skyltfönster, Umeå är en tråkig stad, de flesta affärer stänger kl 18.
Efter ett tag fanns det utrymme för efterrätt, så  vi gick till Waynes Coffee, jag åt morotskaka och drack vatten med jordgubbssmak, han åt kladdkaka med vispgrädde och drack Cola zero.
Där var det tyst och trevligt, bara 3 gäster förutom oss.

I morgon ska jag på pysselträff, så jag ska packa det sista nu och dra mig till kojs.

Inga kommentarer: