tisdag, februari 05, 2013

Bea Szenfeld

Idag gjorde jag stor nytta på flygplatsen, jag intervjuar folk om deras resa, jag frågade ett par hur de tagit sig till flyget, han svarade hyrbil. Då flög hon upp och utropade : hyrbilen ! jag har ju nyckeln kvar i fickan !! Sen frågade hon mig vart hon skulle gå för att lämna den, så jag förklarade det, hon fick gå ut till hyrbilsdisken och sen in genom säkerhetskontrollen igen, hon blev så tacksam att jag med mina frågor fick henne att komma på sitt misstag.




Sen hade jag tur och träffade Bea Szenfeld, modeskapare, otroligt trevlig och öppen var hon.
Hon skrev gärna autograf, och det var hon som föreslog att vi båda skulle vara med på bild, så hon frågade en kille som satt där, därför den konstiga vinkeln han reste sig inte upp för att fota. Det var en trevlig avslutning på arbetspasset.