lördag, februari 16, 2013

Alla hjärtans dag




 I går ( torsdag, det är över midnatt till lördag nu men jag tycker det är fredagkväll än ) var det alla hjärtans dag  .
 Jag hade köpt 100 vykort från Rhodos åt Claes, han älskar ju Rhodos och har en ganska stor samling vykort därifrån, så det här blev ett bra tillskott till samlingen.




  Han hade köpt 3 skivor åt mig med Michael Ballam som är med i samma kyrka som jag. En av skivorna är julsånger han sjunger med sin dotter, men det gör inte mig nåt, jag kan lyssna på julmusik året runt, och den här mannen har en helt underbar röst.

Vi firade inte på något särskilt sätt, eftersom jag jobbade, och sen hade kändismöten, men idag var jag ledig, så först besiktade jag Samara, som klarade sig utan en enda anmärkning, inte illa för en 17 årig bil , och sen köpte jag hem mackor från Subway, och vi såg Titanic. Det var ett mysigt sätt att fira, det behöver ju inte vara exakt på dagen, det blir lite så där när man jobbar.

Inga kommentarer: