söndag, januari 06, 2013

Bodyshop dag 21-24

Bättre sent än aldrig, här är innehållet i de sista 4 luckorna i min kalender.
Olive beautifying oil, man kan ha den till kroppen,ansiktet och håret, jag tror inte det blir så vackert med olja i håret, blir väl flottigt, men den går säkert att ha till fötterna eller så ;)
Ansiktsrengöring, den gillar jag, och sånt går alltid åt.
Handtvätt med hampa, menar de flytande tvål eller ? bläääää, luktar cigarettfimpar ju.
Body butter med hampa, inplastad, den ska jag försöka sälja, jag har kollat , den kostar 160 kr i butik, ja får jag en slant så är jag tacksam ....

Idag har vi flyttat möbler, och jag har lagt ur saker på Facebook för att sälja.
Imorgon ska jag träffa en kvinna som ska köpa en bok för 30 kr och en annan som ska köpa babyskor för 30, idag sålde jag filmer för 25 kr och så gav jag bort 3 filmer och en bok till min kompis när hon var här och hämtade de filmerna hon köpte, känns som att det börjar röra på sig nu, och ändå har vi så mycket kvar att göra oss av med.

Inga kommentarer: