torsdag, december 20, 2012

Stefan Ljungqvist och Figge Norling

I fredags kväll ( samma dag som jag träffade Lars-Erik Berenett som spelade rånare i Polisen som vägrade svara ) träffade jag Stefan, som var polisman Larsson och blev nerslagen i samma film. Det var i juli 2010 jag träffade Stefan förra gången, i Göteborg, det kan ni läsa om HÄR Jag fick en kram den här gången också.
 
 Så fick jag mina skivor signerade, de hade jag ju inte med mig förra gången vi träffades. 


Figge har jag också träffat förr, i mars 2010, det kan ni läsa om HÄR.
 Figge var lika trevlig och glad som då, en av mina favoritkändisar att prata med.
Ofta bryr jag mig inte om att ta en ny autograf om jag träffar nån för andra gången, för kändisar kommer ofta 2-3 åt gången och kanske har bråttom, men nu hade han all tid i världen så då var det kul med en ny hälsning.

Inga kommentarer: