söndag, december 02, 2012

Bodyshop dag 2

I dagens lucka var det en mango duschkräm, den luktar så gott, nu längtar jag efter att duscha, men jag ska upp kl 5 och börja jobbet kl 6, så jag ska duscha när jag kommer hem som belöning.
Och på kvällen blir det 4 timmar telefonjobb.
Jag ska blogga klart om bokmässan snart, men i min snigelfart är det väl snart dags för en ny mässa, det är ju 1,5 månad sen !
För tillfället har jag fullt upp med julkort, gjorde 6 st i går och 6 stycken idag plus att jag dekorerade en tändsticksask.

Så har jag dåliga nyheter, min mor har cancer och måste operera bort en njure nästa vecka, så om alla kan vara så snälla och hålla tummarna för henne, och de av er som är troende får gärna be.

Till min trogna läsare G Kjellvander vill jag hälsa att jag ska kommentera din kommentar från i fredags, imorgon när jag får tid. Nu är det dags att krypa till kojs.

1 kommentar:

Sofia sa...

Håller tummarna för att det ska gå bra för din mamma både med operation och sen att bekämpa cancern. Kram.