söndag, november 18, 2012

Dockskåpspyssel

Igår var jag på pysselträff i Vännäsby, jag gjorde 10 julkort, kollade på vad de andra gjorde, och pratade en hel del. Jag hann även gå på en liten promenad till Konsum med min vän Ingrid.
Det var en scrapaffär och en pärlbutik där, jag gör inte smycken, så jag kollar aldrig på vad Pearlized säljer, men nu gjorde jag många fynd.
Den längst till vänster blir en lampa, ryska dockor, speglar, blivande tavlor, kulor som kan bli lampor eller vaser osv. Och så några läckra armband till frun i dockslåpet.
Blommorna längst till höger fick jag som bonus.

Klicka på bilden så blir den större.
Jag borde visa korten jag gjorde, men jag är så trött, solen gick nog  aldrig upp idag, det har bara varit grått ,svart och regn.
Imorgon ska jag på tjänsteärende till Robertsfors, och på kvällen jobbar jag på flyget.

1 kommentar:

Hannah sa...

Vilka fynd =) Jättesöta babushkor och lampskärmar (blommorna)