måndag, oktober 29, 2012

Johnny Logan i Lycksele

Igår  ( lördag )var vi på konsert i Lycksele, det var ungefär ett år sen vi träffade Johnny förra gången,
han var lika kul och trevlig som sist, men det verkade inte som att han kände igen mig förrän jag sa att det var vi som hade åkt så långt sist också.

 Hans bror Michael Sherrard, en mycket sympatisk man.
Han kände igen mig utan att jag behövde säga nåt.

 Äntligen ! Jag var så gaggig ifjol så jag glömde ta en autograf av Michael, ja men nu fick jag en riktigt fin.
Jag hade med massor av skivor som Johnny signerade, en Lp skiva också, men jag hade ju ingen bra penna att skriva på skivor med, den hade vi glömt hemma, och hotellets penna var så dålig, det smetades ut från Lp skivan, synd nästan ingenting nu, snyft.

Vi hann prata med båda bröderna var för sig efter showen, vi var bland annat ute och tog lite frisk luft tillsammans med Michael, och sen satt vi och såg på tv tillsammans med Johnny som drack te, och på tvn såg vi Roxette, ja det är helt osannolikt  ju att man ska hamna i den situationen, men kul var det.
Maten var faktiskt bra på hotellet, jämfört med sist när vi var där.
Vi åkte hem sen, Claes skulle jobba och jag hade skrivjobb.

Imorgon måndag åker jag till Västerhaninge, så jag uppdaterar resten av bokmässan när jag kommer hem igen, men jag ska försöka se till att göra några inlägg under veckan.

Inga kommentarer: