söndag, oktober 21, 2012

Halloweenfest i kyrkan

 Idag har jag först jobbat och sen varit på en cool fest.
Cupcakes med skelett på.

 Mumieförvandling pågår.
Yoda var sötast av alla, jag filmade en lek, och sen när jag kollade i datorn upptäckte jag hur Yoda gick iväg med en sopskyffel och en sopborste som nästan var lika långa som han.
Vi var ungefär 40 stycken som hade samlats , en del utklädda, en del inte.
Det var olika lekar som tuggummibubbelblåsning, gissa monstret, öppna kola utan att använda fingrarna mm.
Elis och Claes följde inte, de tycker att såna fester är larviga.
Jag hade jättekul.
Vi hade ordnat knytkalas så det var chips, pizza, popcorn, kex, kycklingklubbor mm.
Nu ska jag sova som en liten gris, måste jobba imorgon också ( eller idag rättare sagt) , ska fortsätta med rapporten från bokmässan framåt kvällen.


Inga kommentarer: