onsdag, oktober 31, 2012

Halloween i Västerhaninge

 Idag skulle jag gå ut och fika med två vänner, och det var rena Halloween i caféet, personalen var utklädda och de hade hänt upp döskallar.
 Min goda bakelse.
 Min vän Cia, i 8 år har vi varit vänner på nätet, men nu först träffades vi.
 Ann-Charlotte, vi träffas varje år när jag kommer ner.

 Höstlöv i alla färger.
 Templet by night, klockan var ju bara ca 16.
Sen träffade vi Ann-Charlotte hemifrån Hörnefors, de har inte bara namnet gemensamt, utan de älskar körsång också. Kul att mina två fina vänner fick träffa varandra.

Jag har också hunnit vara på ett möte i templet i morse, och ett andligt möte i kapellet ikväll.
Nu sitter jag hos en vän som pratar med sin blivande make på skype, dagens teknik är häftig.
Fast han bor i Storbritannien så har hon presenterat mig för honom via datorn.

1 kommentar:

Ann-Charlotte sa...

Hihi, jag borde ha borstat håret!!! Kul att se fotona. kram!