onsdag, oktober 10, 2012

En tripp till Bjurholm

Idag var jag på jobbresa igen, bilden gör inte alls rättvisa åt hur vackert det var.
Gula löv som regnade från träden så det såg ut som guld, och solen sken, jag fattar inte var molnen på bilden kom ifrån.
Jag köpte en flaska färskpressad juice och cashewnötter och bara njöt.
Bjurholm är Sveriges minsta kommun om man ser till folkmängden, 2010 bodde det 2460 personer där.
Det är 7,5 mil enkelväg dit, så förutom att jag har jobbat så har jag kört 15 mil idag, och sen varit på kyrkmöte som jag var ansvarig för, så jag hann baka en kaka mellan varven också.
Jag hade tänkt blogga mer om bokmässan nu ,men är så trött, tänkte lägga mig extra tidigt istället, men det är visst för sent för att lägga sig tidigt till och med.
Jag siktar på att blogga innan jag ska jobba på flyget imorgon.

Inga kommentarer: