fredag, oktober 12, 2012

Bokmässan del 6

 Dag 2 på bokmässan så var även svärföräldrarna med, fin bild på dem , men ... en man räcker ut tungan bakom dem, haha !



Viveca Sten har jag inte läst nåt av, men jag har hört att hon ska vara bra .
Det var rätt lång kö till henne, så hon skrev autografer på löpande band.



                                                          Ebba Witt Brattström


PO Enquist, jag hann inte prata med nån av dem direkt, bara fram och få en autograf.
Jag har inte läst nåt av honom heller, och Ebba har ingen superkoll på, annat än att hon är gift med Horace Engdahl, och jag gillar hennes klädstil.




Carolina Klüft är klyftig, nej den har hon säkert aaaaldrig hört förr, haha, men hon var trevlig och rar också.


David Lega, innehavare av flera guldmedaljer i simning, politiker, föreläsare.
Han är förlamad i armarna,så han skriver  en penna i munnen, jag är imponerad att han skriver så mycket snyggare med munnen än vad jag gör med handen.
- Kom lite närmare, sa han när vi skulle ta bilden.
- Min man blir väl så svartsjuk, sa jag då, men böjde mig fram lite mer, och David skrattade hjärtligt och just då tog Claes bilden.



Lotta Abrahamsson, författare till boken Full koll, som är en härlig och inspirerande bok, en riktig aha-upplevelse. Hon har även månadsbrevet Livsklok som hon skickar ut via e-post.
Hon och jag har haft kontakt på nätet, och hon kände igen mig på en gång när jag kom fram, vi kramade om varandra, det var ett glatt möte.

Nina Hemmingson, serietecknare, jag tycker inte alls om hennes serie, så jag tog ingen autograf.

Thomas Ravelli, han kom, han pratade, han for för att spela golf !
Han var bara på mässan ett kort tag, Claes har träffat honom förr så vi har redan autograf, men jag ville få se honom live också.



Steffo Törnqvist, när folk säger att jag är autografjägare så säger jag nej, jag är autografsamlare, jag jagar inte folk.
Men Steffo jagade jag ikapp, vi såg honom i rulltrappan, men när vi kom upp så hade han hunnit gå en bra bit, så jag sprang i kapp honom, och han vände sig om och skrattade.
- Försökte du springa eller ?
Ja typ, och sen kom Claes efter med kameran, vi gör alltid så när vi har kändisar på gång, han fotar och jag står med blocket redo.

Inga kommentarer: