måndag, oktober 08, 2012

Bokmässan del 3

Jag läste att i tidningen Vi i villa, så hade läsarna röstat fram Erik och Martina Haag som det par man helst vill bo granne med, det förstår jag, Martina är underbar, nu fick jag träffa henne för tredje gången, det blev ett glatt återseende, såklart köpte jag hennes bok, nu har jag alla hennes böcker signerade.
Vi fortsatte vår vandring och plötsligt passerade Cecilia Hagen, ojoj, det var rena kändisparadiset, det var inte alla som stod i en monter, en del var ju där privat också, och en del skulle rapportera för olika tidningar. Och jag skulle rapportera till mina bloggläsare ;)
Barbara Hendricks är amerkansk operasångerska, som numera bor i Sverige. En så vacker kvinna.
Barbro Lindgren läste jag många böcker av som barn.
Johan Hedenberg, tjoho ! Jag som missade honom när han var i Umeå i Gokväll, jag var så förkyld då, men nu fick jag träffa honom,han var jättetrevlig.
Han var i sällskap med Malin Berghagen, hon kom ihåg mig från Nolia i somras. Fortsättning följer imorgon, jag är bara på dag 1 än .

Inga kommentarer: