tisdag, oktober 02, 2012

Bokmässan del 1

Breakfast at Tiffanys ? Nej Frukost på Mcd. I fredags steg vi upp kl 4, åkte till flygplatsen och flög till Arlanda, där hade vi paus så vi hann äta frukost, men min varma choklad var ju för varm, hade jag bott i USA hade jag stämt dem.
Men vad är detta ? Varför såg vi inte det caféet först, det såg ju smaskens ut, men vi var redan mätta.

Framme i GÖTEBORG vid ca 11.30 tiden.

Framme vid mässan, redan när vi passerade i bilen på väg till hotellet såg vi Agneta Sjödin utanför mässan, sen såg vi inte henne nåt mer, men det började bra. När vi kom in höll vi på att springa på Ica Jerry, Mats Melin, men hans autograf har jag ju redan.


Björn Hellberg kände igen Claes, de hade ju träffats ganska nyligen, jag träffade honom för 2 år sen sist, han hade gott om tid att småprata, en mycket sympatisk man.

Gabriel Forss, som var med i gruppen Blond och sjöng " Bara hon älskar mig ",
jag som var för sjuk att orka träffa honom när han var upp i stan för några veckor sen, nu blev jag glad. Han var trevlig.

Katerina Janouch, det var ju rena paradiset, vart man än vände sig så stod det en kändis där ungefär.
Hon var rar.
Lasse Berghagen, det här var vårt tredje möte, han är en mycket fin människa.



Linn Ullman,  nu börjar vi snacka internationella kändisar, hann inte prata med henne så mycket, det var lång kö, men hon verkade också vänlig.



Inga kommentarer: