onsdag, september 05, 2012

En hälsning från den andra sidan

Ja jag vet att jag har varit dålig på att blogga på sistone, jag har haft rätt mycket jobb, och så är jag förkyld, det går ju aldrig över, kommer och går, på förmiddan kan jag må rätt bra för att sen bli sämre på eftermiddan, bättre på kvällen osv.

Jag ska ominstallera datorn, och då går jag igenom alla filer för att spara ut, så kom jag på att jag har ju mängder med mejl från min fader, i mappen borttaget, det var ju inte så viktigt att spara alla korta meddelanden när han levde, det kom ju nya mejl nästan varje dag.
Men nu sitter jag och går igenom och sparar dem, hittade bland annat den här fina bilden av honom i sin ungdom.
Och så mailet som fick mig att börja gråta, från januari 2011 .

" Hur är det med dig, blir du bättre? Du har ju inte bloggat som du brukar, saknar dina inlägg!
I kväll ska jag se James Bond på TV4+.
Hoppas du mår bättre, kram från Edde "

Ja det kändes verkligen som en hälsning från den andra sidan, och jag insåg att det var ju ett bra tag sen jag bloggade, och han sitter säkert i andevärlden och läser mina inlägg och ser på Bond på tvn.
Nu ska jag snart fara på jobbet, men ska uppdatera med ett kändismöte när jag kommer hem.

Inga kommentarer: