fredag, juli 13, 2012

Nordic Rock festivalen

 Claes träffade en hel hög med kändisar förra helgen, jag var ju uppe i Lycksele, så jag missade allt, men han fotade och fick autografer.
Crucified Barbara, de signerade en bild åt honom.



 Dan Hylander fick jag i mitt block.

Hammerfall, jo han fick autograf av dem med, men jag glömde fota den nu.
Kolla vad som händer, en av tjejerna i Crucified Barbara dyker upp bakom dem !



 Jag ska köpa vingar för pengarna ....
Ända sen 1989 har jag velat träffa Mikael Rickfors, och det blev inte av nu heller, men jag fick skivorna signerade och en personlig autograf till mig, det är nåt att vara tacksam för ändå.

Søren Berlev, en av medlemmarna i den danska gruppen Gasolin, han var verkligen på skojhumör,
 på en bild så gör han kaninörön på sig själv rent av !  

Dessutom så var Mats Ronanders band med, de var band åt Mikael och Dan, så det blev ett glatt återseende mellan dem och Claes.

Ursäkta att jag blivit så dålig på att blogga, men jag har fullt upp med att ta hand om alla saker jag ärvt efter min far, foton, negativ, heminspelade filmer, hans gamla betyg, osv osv, plus att jag har bara halv semester just nu, jag jobbar 2 dagar per vecka.

Inga kommentarer: