söndag, juni 17, 2012

Rabih Jaber

 I går träffade jag Rabih från Idol, det var på tiden, han är ju från Lycksele.
Claes har ätit i restaurangen Rabih ägde, och även haft honom som  passagerare i bussen.

 Ja vi står i ett parkeringshus av alla ställen.
Han skulle uppträda på Schlagerklubben, och en kompis till mig hade fått kontakt med arrangören som berättade vilken tid Rabih skulle komma, så vi väntade på honom. Han blev lite förvånad att 5 personer plötsligt dök upp och ville ha autografer, men han var trevlig och glad.

Ännu en i samlingen.

2 kommentarer:

G Kjellvander sa...

Var det i samband med att han hade haft något uppträde, eller du hade ren tur att ni råkade stå i samma P-hus samtidigt? :)

Jag har sett några säsonger på Idol, men minns honom inte. Bör jag skämmas? När var han med?

Samara sa...

Jag har uppdaterat inlägget nu, jag var väldigt trött igår kväll när jag bloggade.
Det är lustigt, när jag har tid att blogga så händer inget särskilt, men när det händer nåt, då händer allt på en gång, jag har 3 inlägg till jag har tänkt göra idag,men det får nog bli efter 21 när jag slutar jobbet.