lördag, juni 09, 2012

Parfym-bonus


Det är lönsamt att vara med i olika affärers kundklubbar.
Jag gick med i Kicks klubb, och så fick jag välkomstcheck från dem, så då köpte jag den här förpackningen med 5 parfymer från Escada, det är ju jättebra med småflaskor, egentligen är ju de flesta parfymflaskor så stora att man hinner tröttna innan det är slut, de här är mer lagom.
Det var 30 % på läppstift från L´oreal , så jag slog till på ett sånt också.
Sen hade jag en check hos Bodyshop så jag köpte en kroppslotion, men den glömde jag fota.

Idag har Claes bytt oljefilter och fyllt i olja och glykol på min Opel, vi åkte en sväng, men hmm, hon dog.
Startade motorn, körde hemåt , men hon dog igen,och det luktade bränt, fattar inte vad som är fel.
Sen stannade hon 3 ggr på väg in i garaget, och såklart var grannen ute och såg det, pinsamt.
Nu måste jag ju avboka besiktningen på tisdag, jag blir så ledsen.
Bilen kanske sörjer min far, det var ju hans bil ursprungligen.

Inga kommentarer: